23 april

Nu är allt bra och lungt igen, känns tryckt för mitt hjärta.

Har desutom skrivt klart två av mina tre uppgifter nu. en uppgift tills torsdag dte känns sjukt överkommligt faktiskt. Jag har tagit tar i mig själv och inte behövt säga hejdå till varkn andreaseller kompisarna mina. Aningen borta kansk men nte så mycket som jag trode. Det är så lätt att förstora saker.

I kväll ska jag på jobb möte. Får se hur dte går jag hoppas dte ger mig något och att fikan är god:D.

Och sedan kommer min baby baby hit vi ska laga mat och så.

på tisdag flyttar jag hem till mamma och pappa i några dagar, dom åker bort. så jag ska hjälpa brochan med bamse. Tänkte ha en lite grillkväll på onsdag hoppas det blir fint väder. Dessutom kommer löningen då. smarrigt kan jag verkligen behöva för min plånbok.

.image9
lily cole

.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0