24 april

stressad över att flytte hem, paka mina grejer, kommaihåg allt jag kommer bhöva den närmaste veckan. och jag kommer säkert glömma helften. Ska bo på en ö. ska bli kul och läskigt på samma gång. Jag kommer sakna andreas så ja vet inte vad. Det kommer verkligen vara jobbigt dte vte jag redan nu.
undrar när jag åker och när jag kommer hem.

känner mig meningslös i dag. har varit i gång nu ett tag och då blir man meningslös i bland. jg ska försöka få det att gå på. För det är tp den tråkigaste kännslan.

om tre timmar kommer min papa och hämtar mig. saknar dom lite. ska bli härligt på sitt sätt att bi i ett stort hus med många rum lite mer valmöjligheter.

behöver komma bort snart när jag gjort alla mina tentor ska jag tvinga med mig andreas till danmark om så bara för en dag så måste jag bar få lite luft.

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0