26 April

Underbart vackert väder. Det är otroligt hur fint det kan vara och hur glad man kan bli av det. jag slutar aldrig att bli förvånad.

Låg vaken hur länge som helst i natt för att min familj vist har bestämt sig för att bojkotta verktabletter totalt. Och mina inre smärtor inte gick att tränga bort tacka vet jag kuddar.

I dag har jag pluggat endel också, det gick väl inte allt för bra jag ska ringa min vän i gruppen och kolla om jag änns gjort något rätt. känns bra eftersom jag ska skicka in den i dag. haha. jag är så himmla smidig jag. men jag tänker äch, och endå inte.

i går var trevligt med grillning. dock bestämde sig alla mina vänenr för att inte komma. vilket jag får skylla mig själv för jag inte är uppstyrd. men jag tycker det blir roligare spontant tur att andreas har vänner. Och ja jag betraktar dom som mina vänner med så klart.

nej nu ska jag ta tag i mig själv.

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0