Annandagen

Jag är liten, idag.Dagen började med stress till Andreas(L) för att han skulle byta däck. vilket han när jga kom dit inge gjorde, vilket gjodre mig lessen och en liten gnuttaarg. Eftersom att jag har en liten dag i dag. Men han var i allafall hur gullig som helst mot mig och gjorde frukostpå sängen. Så jag kunde inte annat än förlåta honom. Tur att han är söt ! ;D

Vi kollade på simpson och pratade, sedan åkte vi till mammi och pappi och passade min kära kusin vitamin. Vi visade henne massor med kort trick och spelade finns i sjön. Sedan var det påskmiddag nummer tre shit vad vi firar. Smarigt och sjukt mysigt att ha andreas där. Han är väldigt fantastiskt.

Sedan hände fan något jag aldrig skulle kuna hända och jag tror skert massor med människort skulle se mig som sjukt löjlig, men jag skulle säga hejdå till andreas(L). Och sat på vagnen och vinkade. och jag fick aldelles ont i magen och började gråta. Allså jag e fan så jävla lyckligt lottad som kan och känner så för en annan människa. Och veta om att han tycker om mig med!

I morgon börjar jag fasta igen. Bestämde mig iförgår. så nu är dte två dagar frukt och grönt. Man måste härda för att kunna njuta!

image4
Shit varför ser inte människor lika söta ut som dockor. så här vill jag se ut. eller ja om alla såg ut som dockor. Annrs skulle jag känn min aningen utanför. Aningen mer än nu...
(http://www.deviantart.com/deviation/42448190/)

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0