Faste dag 1


Jag har betsämt hur min fasta ska se ut nu. Flyttande i dag och i morgon, sedan vegan mat i en vecka. Känns bra, jag gör vardagen lite festligare på ett skumt sätt men det är mitt sätt. Man
blir inte lika hungrig som man kan tro, fast klart hungrig blit man. Idag har jag ätit 3 soppor två jucer och två yoghurtar. Så så hemsk lite äter jag juh inte. Men i morgon kommer bli jobbigt som fan.

I dag har jag varit och träffat min arbetsgrupp skrivit upp vad vi ska säga i morgon. Och sedan åkte jag till min baby baby(L) och åt och sedan träffa Lina. Vi åkte till mig pratade tjej saker och bakade chokladbollar(shit dte var frästande). Sjukt mysigt den där tjejen är ta mig fan underbar. Och sedan tog jag mig tll ungdomsmottagninge. Jag tog mig äntligen i kragen det känns otroligt bra.

Och så här på kvällen har jag suttigt med sambo sofie och jessica och enu haft ett tjejpratmoment. Tjejer ka vra riktigt bra faktiskt. Dock saknar jag andreas(L).


image5
Sjukt snygga paraplyn från prickig katt


.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0