Förfasta dag 1

Ny dag. Insåg ennu en g¨ång att jag gick upp ungefär en timma för tidigt. Jag tror fan jag är den enda som kan lyckas med detta. Sjukt jobbigt. I dag börjar min fasta även om jag inte är  likabestämd att klara av den den här gången. Men jag hopps att det ska gå.

Skola på shemat idag, efter mer än en vecks uppehål, pga att jag sketi seminariet dock men det förtjänade det. Dessvärre måste jag skriva massor för att få g på den då dmt men jaja. Sedan ska jag köpa böcker tll skolan Tråkigt funderar eventuellt på att skuta upp det. Men det är kanske dumt. Och sedan ska jag till andreas(L) och göra salad. Efter det är det jobb igen, ridning med om där JÄVLA hästaran. Hoppas jag kan lyckas lite bättre den här gången.

Till frukost yogurt, jucie och en bannan
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0