Förfasta dag 2

första förfastedagn gick bra. Men jag är inte alls lika bestämd att klara det längre. Alltså om man jämför med förra året men sanningen är att jag redagn har drömmt om bröd. Drömde att jag åt det och så kom jag på shit det här ska jag juh inte äta jälvar. Skumt hur sådana drömmar kan komma redan efter en dag.

på schemat i dag lämmna nycklar till Jenny,fika med Carmen, köpa kurs böcker, jobba. Jag vaknade i morse efter att jag hade en lite breake down i går och tänkte "kommer det här bli en jobbigt dag?" "Nej, fan vad gött".

Och andreas(L) sov här i natt. Han verkligen värmer mig på ett helt otroligt sätt. I början kunde jag inte sova med honom jag vacknade jämt och ständigt. Hoppades verkligen på någon timmas sömn. Och låg ofta vacken för det inte gick. Men nu gud jag sover själsligt och även på ett fysiskt sätt bättre med honom. Inte i hans säng förståss haha den är liten. Åh jag önskar han var kvar men jobb är jobb.

.

Kommentarer
Postat av: Sofie

älskar dig!

2007-04-11 @ 12:48:03
URL: http://sofiejeuis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0