Hjärndöd

Gud har vist bstämt sig för att jävlas med mig det går inte ett enda bra pogram på tv jag vill bara sitta och itta på tv i dag vara hjärndöd. Jag vill inte tänka på allt som borde göras alla som borde ringas alla jag försummat. Jag vill bara vara hjärndöd, men det finns inget pogram på tv och hela min kvällsplan försördes för finns det inget pogram på tv måste man kanske göra något vettigt, eller skriv på sin blogg. Ja ni förstår juh vd jag valde.

i morgon seminarie sjukt meningslöst och jag har inte läst ett piss, vilket gör att det inte som helst fyller någon funktion. Sedan ska jag träffa andreas (L) saknar honom det går inte ihop vi träffades för bara några timmar sedan me det känns otroligt längesedan. sedan ska jag jobba, Fast onsdagar är alltid trevliga. och sedan är det dricka vin med jenny på shemat underbart härligt ska det bli. sväva i det fria lite på något vis.

Beyonce-irrepleaceble (oväntat låt besathet. men jag e fast.)

.


Kommentarer
Postat av: Nina

Detsamma Carita, nu är vi alla bloggare =) kram!

2007-04-19 @ 02:05:57
Postat av: Carmen

Vad trevligt, det är en bra grej. :) Exakt när i oktober fyller du?

2007-04-19 @ 11:54:39
URL: http://carmenj.blogg.se
Postat av: Sofie

älskar dig. det vet du hoppas jag...

2007-04-20 @ 10:17:04
URL: http://sofiejeuis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0