Långfredag

Gjorde en jävligt klantig grej. Skapade mig en blogg igår. Men skrev förmodligen fel e-mail adress. Och vipps det går inte att gå in på den. Jäkla typiskt mig.

I går var en händelserik dag mitt i ingenting. Förmiddagen sög visserligen, sjukt tråkig och livlös men pysen(jennys chinchilla) var söt. Ja är djurvakt, vuxet. Men eftermiddagen var jag med sofie. Vi nördade oss med datorer kollade på idiotiska tv pogram gick en proemad över en av alla kyrkogårdar här omkring. Jag skojar inte det krylar av dom. Fan vad folk ska dö hela tiden.



En roliga/pinsama händelser igår.
Först jag går i lägenheten tar kort ska ta kort på fönstret. alltså kanten. Ett "par" går på gatan kollar upp och börjar vinka. Jag slänger mig ner på golvet och tycker det är hemskt jobbigt att dom trode jag tog kort på dom. Sedan går det kanske en minut, det ringer på dören. Vi väntade inte besök. Det är "paret" ja vågar inte öppna, sofie blir nyfiken. Sedan öppnar vi såg förmodligen sjukt små och ynkliga ut, desutom lesbiska. Det e festligt att bo så här folk tror fan man e lesbisk. tur att andreas kommer på besök i bland :D. I allafall dom hadeblivit av med sin motorcykel dte var därför dom kollde om vi hade sätt något.

Sjukt roligt var äve våra dans i köket till lugna favoriter. Det ska bli en vana. Jag skrattade så jag fick håll.

Och så till idag. sitter här och väntar på andreas hoppas att han ringer så jag kan åka till honom. Hoppas på en promenad, känner mig gå sugen. Och så ska jag åka och mata pysen.

.


Kommentarer
Postat av: Sambon

you make my heart swing. får bli en daglig vana att läsa dig blogg du, slår irl och piggar verkligen upp:D

2007-04-07 @ 10:59:35
URL: http://sofiejesuis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0