Påskafton

Glad påsk.

I går var mysigt, kollade på exit inte en film jag rekomenderar dock, knepig och kompliserad. får väl en trea av mig kanske. Lämmnade ett påsk ägg till andreas lilla syster. Gud vad man ska göra sådant mer hon är verkligen super gullig. Och jag ska få ett påskort av henne. :D

image2

Andreas (L) lämnade just lägenheten, saknar honom lite redan faktiskt. Det trodde jag aldrig skulle hända mig, men vips så sitter man där. Och det tackar jag andarna(eller vilka som än styr) för.

I dag ska jag hem till mamma och pappa(gud vad det låter konstigt men så är det). Äta påskmiddag. Medmormor och morar. Saknar min bror, det ska bli trevligt att få träffa honom. Kankse bråka lite. Man saknar sådant man inte har.

.

Väntan på mat är otroligt jobbig. Pizzaresternsa från igår känns väldigt lockande. Egentligen hade jag int behövt vänta. Det finns mängder med saker jag borde göra, men jag hatar alla dessa borden. Jag borde städa, tvätta fylla i adress ändringslappen, betala räckningar och plugga. Men jag inbillar min att dte är påsk och då ska man inte sysla med sådant. Sedan när började jag fira påsk? Denna otoligt fula högtid, gult jag hatar gult, jag hatar ägg och  att vi ska ha tråkigt på en fredag bara för att någon dog på ett hemst sätt för en evighet sedan när folk dör på samma sätt i dag, men inte vet hur man kan gå på vatten. Men det är klart Godis hatar jag inte. 

Om dte fnns någon annan som har inget att göra eller massor men inte vill. Tips "Vironika bestämmer sig för att dö" av Paulo Coelho den är faktiskt inte alls så deprisiv som man kan tro. även om jag kanske har en tendens att falla för dom mer deprisiva bitarna.

"Kärleken som inte bad om något i utbyte hade lyckats fylla henne med skuldkänslor, den hadefått henne att vilja motsvara förväntningarna, även om det innebar att säga nej til allt som hon själv hade drömt om"

Den är i allafall fantastiskt bra hittils.

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0