Påskdagen

Bakis dag, dock inte så brutal som man kunde förtjänat. Men i går var i allafall rolig. Stanade och slutade på flame. Allas våran älsklings värd var där. han undrade var vi hade vait dte senaste. Dansade lite lyssnade på folk som sjöng kareoke, kollade åp biljadspel oc shotade. Shota är min grej det får man inte så ont i magen konstigt nog, och man blir inte så fasltigt kissig heller. Som alltd på dessa kvällar blir det a lots of drama. Men det hör till.

Gick på pratade med Carmen sedan. Det är mysigt med sådant prat, livet och döden. Vi gick och åt hon jag andreas sofie sonny och hannes. kebabtalrik smakar fan så gått på natten.

I dag har jag gått på stan sjukt meningslöst eftersom att jag inte har råd att köpa något. Sedan åkte jag till mormor och morfar  på middag. Smarrigt. Och nu sitter jag här...

I kväll blir det nog rumpa bar om jag får tag i frida. Och sedan film kväll hos sebbe det låter som lagom mycket aktivitet. äta titta äta.

Bakisdagar är egentligen dom mest filosofiska, på gått oh ont. Mest ont kanske. Men jag lever efter en helt annan livsuppfattning nu förtiden. Allt är inte alls lika svart bortsätt från några dagar här oh där. Men jag tar inte längre på mig saker som drar ner mig, lyssnar bara på andras problem när jag vill. Inte som förut oavsett om jag mådde kast själv. Människor måste börja tänka mer på sig själva i allmänht, det finns dock några undantag som definitivt borde ränka mer på andra. Jag har i allafall hittat mig själv. Det är mycket möjligt att jag slarvar bortmig snart igen. Men just nu är jag nöjd.

.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0