plugg dag

Nu är min vagan vecka slut och jag frossar i tatsiki det var typ det enda som smaka skillnad. fast det e nog bra jag som är kinkig. Sitter och pluggar nu skriver om det ena svåra ordet efter sdet andra. Jag hoppas jag kommer komma i håg något efteråt för jag tycer att det är intressant tråkigt att allt blir tråkigt när mna måste bara.

har två skönheter sovande här just nu. Jag hoppas dom vaknar snart för jag e lite rastölös. en timma plug sedan brake i minst en kvart ochså tillbaka. Men det är inte jättheftigt att ha break aldelles själv.

Ska tippsa om filmer också "crazy in love" shit lars vad bra den är jag skojar inte fyra och en halv får den. Och action film minns inte vad den hette jo lucky number sleven eller något sådant. riktigt bra i allafall för att vara en acction. fyra på den.

I kväll blir det softning i min ensamhet ladda baterier och så vidare. För en maximal plugg dag i morgon. Pusst.

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0