Vagandag två

I dag har jag varit brudig och kollat på när Andreas(L) bytte deck. Fast lite gjorde jag i allafall så nu vet jag hur man gör det.Kan vara användbart om jag någonsin får körkort och bil. I dag är sista anmälningsdagen för högskolan alla vänner. Och jag har sökt vet dock inte om jag ska läsa något. Det kanske bara är slöseri på tid jag vet inte.

Andreas duchar men sedan ska vi gå och handla vegansk taccos. Ska bli najs.Jag ska bli nyttigheten själv, eller i allafall nästan. För min kropp led / lider av otrolig vitamin brist. Märks på trötthet knepig hud och så.

Jag måste bara eftersom jag älskar att prata om vädret påpeka att det är otroligt vackert. Äntligen lite värme över sverige. Tackar jag vädergudarna för.

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0