Vegan dag 1

Nu inne på min görsta ät som e vega dag. För att rännsa kroppen min från animaliska prudukter dte ska juh vara bra har jag hört. Fast dagen i går gick bra men jag var sjukt grinig i morde det var dock för jag att drömde att Andreas(L) var jätte elak mot mig.

lite snabbt om i går jag och andreas var och solade (han brände sig moahaha). Och sedan förberädda vi oss inför picnicen. Dock var alla jätte sega och det började med att jag andreas och sonny var dom enda uppstyrda, sedan kom carmen medoch efter dte sebbe slutigen johan nathalie och jonas. Och nina kom typ precis i slutet-. Grabbarnaspellade fotboll som alltid en vacker dag ska jag vara med. Men fastan gjorde mig seg(bra att ha något stt skylla på). Men det blev kallt och slottskogen blev tragisk. Så jag gock hem till andreas oc kollade på film, you, me and duprie. Den var ganska festlig för att vara en sådan där komedi hum en fyra typ.

image6

Så till idag. Hittills har jag inte hunnit med så mycket mer än jobba, vilket gick bra föe en gångs skull förutom mitt snesteg att ha på mig conversen som blev leriga som aldrig förr, lätt värre än festival lera. Och så har jag tatt mig hem och i kväll blir det fest/grill någonting hos Anna. Ska bli kul att träffa folk oh så är det juh så vacert väder. 

image7
ego.

.

Kommentarer
Postat av: Annapanna

du är ju så sjukt snygg att jag dör härborta. och lycka till med ditt nya nyttiga liv, honey. :) puss!

2007-04-15 @ 18:15:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0