Vegan dag 3

Har hittat en vegansk ost det var jävligt underlättande måste jag säga. Och falaffel stället har vegansk sås, smarrigt. har gjort två riktigt klantiga grejr i dag.nummer e var att jag skulle kola om vi hade fått tillbaka tentan. yes tänkte jag dte hade vi och kollar shit fan vad gött jag fick godkänt tänkte jag var glad och täänkte det härmåste firs kommer in i klassrummet glad och skryter. Nej Carita dom har inte alls kommit upp.. det var förra tentan som hängde där. Alltså jag dör om jag får underkänt dte kommer ta jävligt hålt.

Nummer två var att jag skulle springa till vagnen funderar på om dte är värt ett tag, tar mig i kragen och sprnger. Halvägs tänkerjag jag hinner aldrig. m fortsätter. sedan är det sådana där som man spärrar av om man håller på att bygga om eller så ivägen jag springer brevid men min klänning fastnas självklart i den och hela den välter man jag kommer loss och hinner med vagnen. Vet inte om dte var bra eller dåligt för jag blev liute utittad.

Ja jag har självklart snybblat ex antal gånger också men men.

Nu ska j snart hem till mamma och pappa och deklarera inte så lite vuxet men det ska göras. och insåg att jag har typ nitti kronor på kontot och det är tio dagar tills löning. jobbigt värre.

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0