Vegan dag 4

Det blir allt lättare att äta så här. Ibland tänker jag att dte skulle vara bra om dte bestod. för min och andras skull. Men sammtidigt kan jag nog inte låta bli kyklingen och osten det finns juh en eldel allternativ doc dte är bra. Fast satans dyra. min värld öppnades just www.vegan.se shit man kan juh faktiskt göra fantastiskasåser

I dag har vait upp och ner. Man skulle nog kunna säga att jag är gank skör i dag. Andreas är bra dock jag blir förvånad hur han kan ta allt med ett sådant lugn. Jag beundrar honom för det och för en mängd anndra grejer han lyckas med!
image8
(L)

I dag har jag pluggat och i prinsip gjort slut på mina sista stålar. Det blir aningen fattigt det här sista. Fick reda på i går dock att ag får tillbaka lite mer än två tusen på deklarationen. Underbart ! Dom får jag juh inte nu dessvärre det hade varit härligt  tycker jag men nej nej. Det får bli nudlar framöver.

Snart ska jag ut med hästarna igen jag hoppas det går bra kanske är det så kallt så vi ba går inomhus, då blir jag glader.

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0