Vegan dag 6

Harft en efektiv dag. skrivit nästan klart mitt seminare tilläg, städat rummet,tvättat två tvättar och varit och handlad. Men nu böörjar mitt huvud tappa taget igen. Fick underkänt på min tenta, bara och göra om mindre kul för j har verkligen inte tid. men det blir bye bye vänner och andreas och en jävla massa pluggande. Skyll dig själv carita. Jag vet.

Men man ska göra något bra av allt dligt så nu har jag tgit t i mig själv. Jag ska vara mer skärpt och duktigt i frammtiden. Synd på det fina vädret, man hde kanske velat vara iute me det bliinget med det. nej nje.

Fast i kväll ska jag och Andreas(L) äta middag oh sedan ska jag sova där men det e jag ta mig fan värld. och i morgon får jag men nya tenta ås jag ska hem och skriva på den och sedan på fest i skogen.

¨.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0