17 agusti

jag har blivit en såda working girl. vilket e bra i försig litordning och reda i livet. men dte e tröttsammt med. men i dga ä jag ledig tre dagars ledighet ch j kan skratta ming lycklig nästa vecka har ag bara lördag jobbigt men så får dte bli!

i går var jag och andreas oh kollade på timbuktu. dte var oki fast under förväntan så vi gick efter inte så lång tid. Men andreas var i allafall rysligt snygg!.

I dag ska jag träffa frida I hope! och sedan ska jag och andreas kolla på film och handla godis på fyra gott. Jävligt gått. men jag vet inte kan kanske tar chips i stället det känns som det var en evighet sedan jag åt chips fömodligen inte sant men en då.

 

.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0