rysligt roligt

jobb jobb jobb drömmer om jobbet arje dag, man måste lära sig att koppla bort sådant har jag hört. jag är dålig på det. tänk om någon dör. hur klara folk såant. det ska jag lära  mig. Men så komm jag hem och så var sofie här gen det var härligt att ha hnne här igen. hon e söt. Och frida var här och så kom anna och senare kathrina och robin och vi åt pizza smarrgt.

I morgon ska jag gå upp tidigare och träna bara lite neb endå. sedan till jobbet och sedan rätt till way out west. då ska det ses salem al fakir om jag hinner laleh om jag orkar med henne, the hellekopters, new york ponny, the hives och mano chao. Ska blir ryssligt roligt.

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0