1december

håller på att vända en d¨ålig dag till bra.
jag hatar när man inte kan somna på kvällen det bara inte går. för huvet bara snurrar, en liten glimt från för. den sortens nostalgi kanske inte är min favort men i balnd tyckerjag endå attdet är nödvändigt. för shit vad man uppskattar att kunna sova sedan. och jag hatar att vkna helt outvilad att inte vilja gå upp men bli helt rastlös om man inte går upp. gå runt och dte bara snurra känna att man är helt meningslös, inte orkar tillföra något till någon.

men vi jag och andreas köpte oss i allafall desperat housewifes sesong tre som gemensam julklapp sådant bra insiativ.

fick åka hem tidigt hade ingen shopping glädje och jagtycker synd om andreas som fick gå bredvid mig och se på nr jag bara var misserabekl.

var skönt att komma hem ick massage av min kära sofiesambo åt pizza och sedan har jag bara gosat ner mig i sängen i balnbd måste man bara ta dte lungt, ligga stilla utan att tänka bara vara. i kväll blir n sådan kväll och bäst av allt är att andreas kommer och knackar på min port i natt när han varit ute. så himmla härligt när det kan vara så.

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0