31 dec

försöker at inte tänka, och att tänka för att inget stänga inne allt och adrig komma ut.

för att det e nyår och andreas ska komma hit göra mat med mig och så. sofie och jenny ska också varamed, det blir en dröm nyår, det är slut på supa tills jag dör. tack.

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? flyttade hemmifrån, läste en kurs på universitetet och jobbade heltid.

2. Höll du några av dina nyårslöften? hade inget hoppas jag.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nej fast sofies syrra vilket är nära

4. Dog någon som stod dig nära? Ja min älskade katt (L).

5. Vilka länder besökte du? Ungern, Spanien, Frankrike och Italien.

6. Är det något du saknade år 2007 som du vill ha år 2008? lugn och ro och bättre väder.

7. Vilket datum från år 2007 kommer du alltid minnas, och varför? 30 dec.

8. Vad var din största framgång i år? Klarat mig ekonomiskt själv

9. Största misstaget? förlite tid med girlsen

10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Bara förkylningar

11. Bästa köpet? Datorn

12. Vad spenderade du mest pengar på? . hyra,mat och kläder

13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Att jag och andreas fick lägenhet.

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om år 2007?

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? gladare mest

16. Vad önskar du att du gjort mer? tog mig mer tid

17. Vad önskar du att du gjort mindre? stressade.

18. Hur tillbringade du julen? Med familjen och på kvällen med andreas.

19. Blev du kär i år? kär när det började fortfarande kär

20. Hur många one night stands?inga jag behöver juh inte sådant jag har en karl

21. Favoritprogram på TV? desperat houswifes och top model

22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året? nej

23. Bästa boken du läste i år? vironica bestämer sig för att dö

24. Största musikaliska upptäckten? vet inte kansvar  i år jag verkligen förstod marit bergman

25. Något du önskade dig och fick? lägenhet

26. Något du önskade dig men inte fick? ärligt talat inte

27. Årets bästa film? Tillsammans är man mindre ensam

28. Vad gjorde du på din födelsedag? jobbade dubbelt, sedan pizza och film med sofi jenny och andreas.
29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? bätt väder i sommras

30. Hur skulle du beskriva din stil år 2007? nertonad och tråkigare tyvärr 

31. Vad fick dig att må bra? Andreas och vänner.

32. Vilken kändis var du mest sugen på? han i prison break.

33. Vilken politisk debatt engagerade dig mest? ingen.

34. Vem saknade du? anna, det får bli mer tid nästa år

35. De bästa nya människorna du träffade? sandra och pernilla på jobbet

36. En värdefull läxa du lärt dig i år? tainget förgivet, men behåll lugnet.



.


Kommentarer
Postat av: Anna

2008 känns redan bättre, faktiskt. Jag har bestämt mig för att andas lite från jobb i början på januari. Ska vi ta ett gemensamt nyårslöfte och ge varandra mer tid?

2008-01-02 @ 10:01:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0