5 december

hemma från jobbet två dagar jag hoppas nu att jag ska kunna varatillbaka fit for fight för en gångsskull. shit nu har jag gjort klart min naturkunskap jg hoppas jag blir godkänd på allt. att plugga och jobba heltid är ingt jag kommer göra om. fy fan vad det tar på krafterna men slutar allt bra nu så kommer jag i allafall kunna pluggatill sjuksköterska till hösten ser framimot det att starta min plan.

i i morgon är det utbildningsdag oc kör som väntar känsns brasedan ska jag ha en go helg. ska träffa anna om hon inte glöm man vet aldrig och så sk jag och andreas på jul på lisseberg. kansk hinner jag med en simtur. det hade kännts bra jag ska nämligen ta tag i mitt liv. på fredagar i framtiden för då har jag ingen skola att bekymra mig för härligt.

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0