13 juli

fredagen den trettonde.
men dte har varit bra har nog inte gjort bort mig en enda gång i dag woho

fast dtee klar jenny blev sjuk så inget party hos henne i helgen attans.

i dag har jag i allafall varit på ullred med mamma.
shoppde mest nödvändiga grej tror jag
färgat håret och städat sedan jag kom hem
jag var helt hyper förut. konstig hur mankan bli
men nu ä jag slapp som en gris igen

har lite tränings ångest
konstigt hur man k komma in i det så snabbt ska nog ta tag i magen här snartt

väntar på andreas senast 9 har han sagt
då ska vi kolla på fantom of the opra
och så ska vi äta chips tror jag
fst juhst nu är ag inte sugen men kanske efter lite mag träning

shupp

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0