30 juli

vackna 4 i morse tog mig till flygplatsen.
flyget gick 6 och vi var i göteborg  vid 10
nu känns det som jag varit vacken en evigthet fast jag mest sov på andreas(L) hela tiden

i morgon börjar jag 7 och jag mste deför klaga lite mne dte blir nog bra
jag fick ett sukt glatt besked i allafall.
min lön var fet större än jag trode.
n kan jag leva loppa hemma med

sofie är inte hemma och lägenheten känns tom
men jga hoppas hon har kul i frankrike.

jag saknar andreas fast vi sågs för fem timmarsedan

inhandlades i ungern:
en hellokitty plånbok+ nycelring
en t-shirt
en stor t-shirt med en av killarna från skobidoo på
en svartklänning^^
legings
puder
mattmose
mose ögonskugga brun
rött läppstifft
en svart guldig adidas jack

och jag kunde köptså mycket mer aa snygga kläder.

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0