24 juni

i morgon åker jag på läger en vecka från alla.
tanken gör mig nästan gråtfärdig.
men jag foluserar på pengarana, dessutom är det kul om man bortser frn faktumet att jag inte får träffa alla
på en vecka och då i synnerhet andreas(L)

i dag kommer i vilket fall mammaochpappa hit oc sa äta fika jag hade hoppats på min bror men han dissade mig.
jag har köpt bullar men vad vi sa dricka vet jag inte. jag ar inte råd men i morgon kommer lönen efterläöngtad synd som skamm att ja typ inte ännskommer ha rd med hyran denna månaden. men sparpengarna får ja ta av då.

kanske ska skriva något om midsommar , det var kul trevligt och lantigt först sedan blev det mer skrämmande läskigt och påträngande så vi åkt sedan blev jag arg för j orkadeinte ta hand om alla men kunde inte låta bli och sedan åkte jag och adreas hem efter att vi fick hämtat nycklarna från sofie eftersom j glömt dom.

bakisdagarna är här med bättre än partyt i säg
i går vaknade vi gick och handlade åt kollade på flm spelade kort handlade åt mat och kollade på film igen,. haha

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0