11 maj

Ensam hemma hos andreas(L) hhan är i skolan. Jag har kollat på despret hela dagen. elelr ja typ tre avsnit men endå. Timo skulle tydligen vara på begans i dag. kan vara intressant att se. Jag skulle dessutoim behöva en ny cd skiva.

försöker få tag på lina gud jag saknar henne. hoppas hon är free tonight.

det regnar ute det är ganska skönt på ett konstigt sätt. då kan man utan att få spring i benen sitta inne hella dagen kolla på tv och sitta vid datorn. Mycket fridfult måste jag säga. även om jag förmodligen komemr att få ont i huvet på spring i bennen på kvällen endå. Men kanske är jag lite friskare då. känner mig i för sig ganska frisk i dag men det är endå en bit kvar för dte e massa host i halsen.

Andreas borde komma snart han slutade 12 i dag tror jag hoppas jag.

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0