13 maj

slagerfestiovalen har här med tappat allt. kära ola så bra och knappt några poäng. det är så jävla dåligt. Det var väldigt unnderhållande att kolla på den i allafall. det är juh alltid något. Blev riktig tjej kväll jag sofie andreas(han gjorde sig lite tjejig:P) nina carmen och kajsa. vi satte poäng på kläder låt och koreografi.

nu är jag hemma hos mamma och pappa. har varit på ikea med mamma och hanslat lite nödvändigheter elelr kanske inte men i allafall lite stuff. och i kväll ska jag äta middag här, klyftpotatis, snitsel och till efterätt paj. Smarigt värre.

och i kväll när jag komemr hem ska jag softa, städa och förhoppningsvis få lite umgås tid med sofie.

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0