20 maj

kollat på natt på museet i dag dubbad dock. men den var ganska festlig tre typ. i går såg jag två filmer hos sebbe också. en johnny deep knarkar ihärlsig film oc en vi tycker det är tufft att slåss film. den senare var faktiskt helt ok en fyra på den den första får nog inte mer än en etta.

sitter på balkongen- får liter sol på mig trotts allt. ska försöka stada idag och sedan kommer andreas(L).

har lite av en extensiell kris. plugg ångest som aldrig förr. jag tror verkligen på¨fullaste allvar att jag inte kommer att klra det här och är sjuktligt nära på att hoppa av vilkt vore idiotiskt egentligen eftersom att då har jag slängt bort ett halvår.. men vemhar inte det egentligen.
men nej jag hänger kvar där det här ska gå. eller så fr det inte men jag gör som jag alltid gjort väntar och ser.

mina mål mat idag har bestått av en halv baguett och en halv påse cheasebolls , känns inte så bra för magen, eller hälsan eller skälen. men mne jag ska ta ta  mig sälv inte i dag elelr i morgon elelr om en vecka bara. någon gång låt fram....

.

Kommentarer
Postat av: Carmen

hehe.. aa, dom är verkligen bra skit!

2007-05-21 @ 09:45:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0