21 Maj extra

1.
* Namn: carita
* Födelsedatum ? 871011.
* Födelseplats ? Göteborg, östara sjukhus.
* Bor ? i en lägenhet med sofie(L).
* Ögonfärg - blå.
* Hårfärg ? Brunt.
* Längd - 173 cm.
* Skostorlek - 39.
* Höger- eller vänsterhänt - högerhänt
* Stjärntecken ? våg.

2.
* Skor som du bar idag ? helsvarta converse.
* Dina svagheter ? Andreasis.
* Rädsla - tappakontakt och ensamhet .
* Målsättning ? ta tag i mig själv .

3.
* Första tanke när du vaknar ? nej numåte jag ha försovit mig.
* När somnar du ? typ 11,12.

4.
* Pepsi eller Coca Cola - coca cola.
* McDonalds eller Burger King ? max.
* Adidas eller Nike ? Adidas.
* Lipton Ice Tea eller Nestea - vanligt te. o
* Choklad eller vanilj ? vanilj.

5.
* Svär du? - Ja.
* Sjunger du? ? jo fasta aldrig någonsin kareoke.
* Duschar du varje dag ? varannan är grjen.
* Röker du? ? Nej.
* Tror du på dig själv ? beror på humör och vem som säger emot.
* Kommer du överens med dina föräldrar? jo oftast.

6.
Har du under den senaste månaden...
* Druckit alkohol? - Ja.
* Rökt? - ja men vara ettlitt bloss.
* Shoppat? jajemensa värdens shopp månaden.
* Ätit en hel ask müsli? - haha inte senaste månaden.
* Ätit sushi? - Nej.
* Stått på scen? - Nej.
* Skejtat ? nopp
* Bakat? - vet inte kanske.
* Stulit något? - Nej(lånat loite glass av sofie..).

7.
Har du någonsin..
* Däckat eller varit jättefull? - jupp.
* Blivit kallad hora? jajemensan .
* Blivit nerslagen? - bara nerbrottad av typ all jag känenr.

8.
I framtiden..
* Namn på barn? vet inte men noah är ett sjukt fint namn
* Vad vill du bli när du blir gammal? sjuksköterska känner mig stolt jag vet vad jag vill med mitt liv.

9.
Antal ...
* Antal människor du skulle ge ditt liv för ? familjen några vänner och andreasis.
* Antal CD-skivor du äger ? fl än 100 om jag inte minns fler.
* Antal piercings ? 0.
* Antal tatueringar ? 0(vill ha en dock).
* Hur många gånger har du varit med i tidningen? mins inte minst två
* Antal saker jag ångrar ? alltså jag ångrar i princip allt jag gör men det e klart på riktigt. vet jag intefå saer alt har fått en ganska bra vändning enå.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0