21 Maj

blir lättad verje dag tentaresultatet inte har kommit upp än. Jag är så övertygad om ett u att det snart inte är värt att kolla. Och jg har på fullaste alvar funderat på att skriva på omtentan bara för att få mindre att göra sedan. men jag går väl någonstans innerst inne och hoppas på ett K komplitera kan jag absolut göra. Det vorre så mycket bättre.Men det ser ganska svart ut.

på torsdag kommer maja hit det ska bli hur kul som helst. var typ et år sedan vi sågs och då bara över dagen snabbt nu ska hon sova här två nätter.

I dag har jag för en gångs skull inget mer planerat än skola. därimot borde jag både städa plugga och rnga ett par samtal. så det blir endå endel att göra.

jag är trött. sjukt trött, måste ha sommarlov snart. i norse kunde jag inte öppna ögonen. dom bara gick inte och öppna. jag är trött. trött på det här eviga rännandes hit dit dit hit. jag vill bara resa till någon turistort. sova bort dagarna på stranden dricka vin och prata på natten. jag vill inte plugga undra hur det går betala räkningar jobba skriv viktiga papper ring viktiga personer försöka hålla kontakten med alla vänner och äta.

.

Kommentarer
Postat av: Nina

Jag håller tummarna för ett K Carita, minst! Tänk att det snart är sommar =)

2007-05-22 @ 10:09:25
URL: http://ninagothberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0