25 maj

maja är här awiii. hon sover nu. vi var ute i går det var trevligt sofie maja andreas(L) och sonny. det blev jazzhuset min musik för en gångskull sjukt trevligt. massor med alkohol. och sedan macdonkan och macfeast, insåg sedan att vagnarna slutat att gå så vi skulle gå hem. men vi fick sjutts av en irakier. han var soft.

vaknade 6 i morse shit då fick jag veta att jag levde bosatte mig på toan ett tag, nej jag spyde inte men jag hade aningen vatten brist och blev ur i huvudet. men nu känner jag mig normal igen.

i dag ska jag och maja gå på stan. musigt undrar om jag fått lön.
och  i kväll kanske afterwork men inte länge i sådana fall v får se.

by the way jag fick g på tentan jag e lyckligast i stan oki alla fick det men endå. ås jävla gött. e kvar nu elerl jatvå. men fick g+++ på en inlämmning med. så det tar sig nu hoppas jag.

.

Kommentarer
Postat av: Carmen

Men också så går tiden fortare u äldre man blir. liksom mellan man fyllde 10 o 11 kändes jätte länge. men det va typ igår jag fyllde 20 :S

2007-05-25 @ 13:50:42
Postat av: Nina

Fasen vad gött att du fick g Carita! Grattis!

2007-05-27 @ 19:46:58
URL: http://ninagothberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0