27 maj

i dagär mors dag och sk hem till mammi och pappi mamma till äran. har köpt presenter från mig och brodern min som inte hade koll på mycket. vi ska äta spagetti med köttfärssås har jag hört.

annars har jag i dag varit på ted bernads med andreas(L) och sonny hittade mig ett linne som jag spanat in innan men två hundra billigare. och sedan har jag jobbat och nu är jag hemma och laddar ner lite olagligheter eller ja tv seier är det verkligen olagligt? jag vet inte knasigt det där me lagen.
jag kn juh spela in dte om jag vill lixom.

förövrigt har maja varit här i helgen vi har shoppat det en bikini stay upps och pennor med "boys are stupid, trow rocks at them" på hahaha. så nu får jag inte shoppa mer på ett tag. fast i fösig ser min ekonomi sjukt bar ut för att vara studentoh ensamstående. eler det e jag juh inte men ni fattar.

och i kväll kommer andreas hit tror jag. det ska bli mysigt han är mysigt persionifierat!

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0