6 Maj

sorry för den dåliga uppdateringen, min dator her varit borta. eller lämmnad hos mammma och pappa

i går var det supperman tre. Ingen film för mig. Men det hade jag inte förväntat mig...

idag har jag och andrreas(L) hälsat på mormor och morfar. ättit massor med mat och så sedanb en snabbis på kvibergs marknad. och till mamma och pappa och hämta datorn och sedan hem.DÅ insåg jag att jag håller på att dö av trötthet men innan jag sommande hittade jag en fästing vilket gjorde att jag fick anninge panik. men det löste sisg.

dock vete fan om det blir något pluggande i dag jag kännermig sjuk men då måste jag ta tag i det ordentligt i morgon. och då  har vi seminarie. Och jag insåg just att jag inte har den boken. Jävligt typiskt...

.

Kommentarer
Postat av: Nina

Man kan ju inte tänka på allt Carita =)

2007-05-07 @ 13:46:46
URL: http://ninagothberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0