7 maj

för alla sominte har något bättre för sig eller som inteorkar göra det bättre
http://www02.quizyourfriends.com/quizpage.php?quizname=070507072035-682318
eftersom att jag och sofie inte hade något bättre för sig, eller snarare inte orkade göra dte bättre

seinariet i dag skapade en anning stor prestationsångest. shit vad mycket jag ska hinna med. det är fånigt jag får nog softa en del med jobbd en här månaden. tacka nej och så. Men andreas(L) skulle i allafall hjälpa mig masor med skolan. Vilken tur jag har. Hur ska jag klara mig när jag ska läsa hela kurser själv och utan hjälp?

köpte massa god mat i dag. men dte blir inget med det för frida och sebbe kommer för bi med mat. vilket i för sig är himmla mysigt jag hr barblivit så dålig med spontaniteter. SKÄRPNING Carita.

det är för alla som intevet dte min namsdag i dag svar ja jag är med i svenska almenakan.


.

Kommentarer
Postat av: Carmen

Grattis på namnsdagen :)

2007-05-07 @ 18:59:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0