9 maj

förkyld och dåblir alltmerhopplöst har för mycket i skoln ch för mycket jobb enligt mig men det kommer bara bli värre det är jag hundra procent övertygadom därför är det bara ochbita i hop.ser fram imot torsdag då ska allt vara klart inte för att det inte kommer nya uppgifter oh inte för att dom är  mindre men endå el liten gnutta frid.

Andreas var medmig hela dagen i går. precis vad jagbehövde . han gjorde mat åt mig och jag förhörde honom. det kändes bra. jag mår bra av honom.

ska sätta mig och plugga nu. tillbaka til verkligheten som jag vet aldrig kommer bli lättare.och endå klagar jag

.


Kommentarer
Postat av: carmen

tack Carita

2007-05-09 @ 22:33:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0