maj 13 extra

Din ålder: 19
Födelsedag: 11 Oktober
Har du några tatueringar eller piercings? Nej men det är på tanke
Sport:  hockey obs att titta på
Snusat? ja men inget ja gör om
Hoppat bungyjump? nej men vill
Brutit mot lagen? lätt fins juh typ mot allt
Tar du droger? hell no
Vad använder du för schampo? Sunsilk
Vad är du mest rädd för? Ensamhet
Vad lyssnar du på just nu? lars winnerbäck
Pizza eller choklad? pizza
Guld eller silver? Guld
Vilken film såg du sist på bio? Spiderman 3 (inget att rekomendera)
Hur lyssnar du på musik? på dator tv eller ipod
Kalles Kaviar? är en söt gubbe men inte kaviaren.
Låt du vill ha på din begravning:  lars winnerbäck- kom ihåg mig då.
Vad har du för bakrund med hästar: red när jag var liten sedan bet en häst mig sedan dess harj varit rädd men nu går jag bredvid oh håller i dom och få betalt
Radiokanal just nu: 104.8 en gammal favorit lugna favoriter(döm mig inte)
Vart hade du plåster senast: foten skavsår
Citera något ur en rolig film: "vi ska bara sova va?" tilsammans
Rumpstorlek: stor i gues
Några ärr: Japp mest uppenbara är väl på knät jag är inte en tjej med balans det är bara att inse
Fått min mamma att gråta: jag tror bara jag sätt henne gråta till filmer
Alkoholhaltig favoritdricka: rosapantern
Gillar du dokumentärer? beror på men vist
Har du fin handstil? nej
Något du stör dig på? manligt/kvinnligt .
Vilka är dina tre favoritskor just nu?  svarta convers och svarta stövlar.
Vad har du på dig idag? nu nattlinne innan legings kort kjol med döskalle två linnen oh en tröja
Om du köper tvål, vilken lukt väljer du då? typ gärna vanilj eller jordgub
 
Höger-eller vänsterhänt? Höger
Humör just nu? lugn
Favoritgodis: chips om det räknas
Är det nåt du absolut inte äter:  tjur testikel
Vad sa du senast: puss
Favorit-hangout: min balkong.
Fisk eller badkruka: kruka:/
Saft eller alkohol: beror på humör
Hur många kuddar sover du med: typ tre fyra fem.
Favoritväder: sensommar
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: Andreasis, massor med mat och en billjet hem
Spelar du nåt instrument: beror väl på hur man menar. men nej
Morgon- eller nattmänniska: beror väldigt mycket på men mest morgon i gues elelr alvarligt är jag e sovmänniska.
Sparare eller slösare: både och fast jag slösar nog
Tror på liv på andra planeter: lätt annat vore idiotiskt
Kommer du ihåg din första kärlek:  shit dte var nog en christoffer på dagis ett år äldre och jätte stilig.
Älskar du henne/honom fortfarande:  andreas är min första på många sätt så och han är juh kvar!!!
Har du några homosexuella vänner: nej lite bisexuella tror jag :P .
Tror du på mirakel: nej
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: ja hade jag inte trott det hade jag tappat all mening
Ser du dig själv som tolerant mot andra: oftasti allafall me i bland är mitt humör åt helvete.
Ser du på kärleken som ett misstag: verkligen inte !
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 2, tre om jag har riktigt mycket go i mig men förmodlige inte
Bio eller promenad: Promenad hem från bion.
Är du kittlig: inte om man inte vet på vilket sätt
Snarkar du? om jag är förkyld definitivt .
Stjärntecken? våg
Rädd för insekter? bara fästingar och läskiga baggar
Äckligaste insekten:  fästingar
Det här är jag bra på:  att lyssna när jag vill och på matte
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Flyga
Vad vill du jobba som? sjuksköterska på bup eller anna psykisk behandling av ungdomar
Chips, morötter eller godis? CHIPS
Pizza eller hamburgare: pizza
Skriver du dagbok? ja när mitt huvud blir tokigt av alt jag tänker och ingen borde få veta om vad
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.): lite stökigt eller som jag skulle säga hemtrevligt.
Vilken hand håller du gaffeln i? den man inte ska jagvete fan vilken men jag tror det e höger ja använder inte kniv i allafall
Hur är din drömtjej/kille? http://tooyoung.blogg.se
Är du rädd för blod? nej men dte kan se fasligt dramatiskt ut.
Saltar du på maten? offtast hinner jag inte änns tänka att det är osaltat innan jag ätit upp det
Gillar du att sjunga? ja men inte för folk
Vilket gymnasieprogram går/gick du och varför? esteisk bild ch form jag tycker om att "skapa"(djupt)
Anser du att du är stark? mentalt ja faktiskt och verkligen inte på samma gång fysiskt hell no
Brukar du sola? ja för i år ska jag inte vaa blekast i stan som alla andraår
Vad gör du om du får hicka?: dricker upp och ner
Kaffe, te eller inget? te



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0