30 november

dagen har gått åt att varia i skolan och göra en otroligt tråkig labb om banan dna med en fruktansvärt virrig butter lärare. sedan kom i allafall jenny och mötte mig och vi åkte till Ikea jagoch jenny på ikea bättre blir det bara int. köpte självklart mer än jag tänkt. det blev julpynt carita köpte julpynt jag vet inte vad som har hänt med mig. jag har aldrig tyckt om jul och jag tycker fortfarande ine om julafton dte mest överskattande tråkigaste och så vidare men jag börjar gilla december, advent, julklappsköpning, ljus och så. well jag köpte present tillmormor och morfar också och ljus och mat lådar. sedan har jag kommit hem städat och så tänkt ta tag i labbskrivandet men bara somnde i stället.

om ens tund ska jag och andreas på vip bio as mysigt ska dte bli. saknar den lilla skiten. fan vad man ska bli beroende då

kännssom jag håller på attbli sjuk känner mig otroligt varm och har sådana dära förkylningskänningar i halsen.

uch.

.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0