400:- för ljus

image36
Nu är jag alltså 400 kroner fattigare efter att ha köpt 18 doft ljus(smultron, vaniljoch persika, sockerdricka och någon annan) och 1 ljuslyckta. Man kan bli fattig för mindre. Men det var juh så himmla fina saker.  Här brevid  en lyckta som man kan designa lite som man vill emmelan glasen det sa bli kul att få hem dom och börja pyssla. Sjukt kul grej med ljusparty, och sjukt töntigt men jag gillar sådana här tant töntiga grejer i balnd lite hemmafru känsla.

Dagens jobb dag har jag varit helt överflödig, och dte blirväldigt tråkigt och utråkande men jag får juh i allafall betalt. och dte tackar jag för. i morgon hoppas jag på lite mer action.

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0