Familje middag

Dagens uppgift avklarad. Var hos mamma och pappa där även min mormor och mrofar och lillebror var och jag tog med mig andreas. Vi blev bjudna på oxfille/fläskfile och potatisgratäng . När vi åkte dit tänkte jag grillat hade varit perfekt. Men det här var ännu bättre! Sedan gick jag , andreas och bamse(hunden) en promenad till pizzerian för andreas skulle ha bakis pizza och utby har dom i särklas godaste pizzorna. Jag var mätt sm en plätt så det får bli en annan gång tyvärr men jag sparade 70 kroner. katching.

Nej om man skulle ta sig i kragen och träna. puuuh Jag hatar att träna för jag har svårt att komma igång och för att man måste ducha och jag hatar att ducha men det är bra med reklam i filmer och så för jag hinner ducha på dom. snabbt som fan går det . Men ack så tråkigt. SKÄRPNING TRÄNA


-

Kommentarer
Postat av: Jennie

Tack så jättemycket .. vad glad jag blir nu ! :D

2008-04-20 @ 19:04:52
URL: http://ang3l.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0