färdig

image35äntligen klar med jobben. Och dte gick bra av någon andledning går dte alltid bra är jag är livrädd för att gå till jobbet och as dåligt när jag e peppad. Både bra och dåligt jag menar jag vågar inte direkt hoppas längre.  Men istället går jag runt och oroar mig i två dagar innan, dålig spiral det här Inte bra för min hälsa , ska jobba på det.

i morgon ska jag efter jobbet med mamma på ljusparty, som tupperve fas med ljus, fick kolla i katalogen synd som stryc att jag knappt har ett öre att spendera för det var riktigt fina grejer kolla in själva på http://www.partylite.se/ .  Jag fastnade för dessa gud vet vad dom kostar men man vet aldrig . Vist lite tråkigt att sitta där med mamma och hennes polare fast dte kan nog bli kul endå.

Dags att gå och läga sig mycket snart det här tvåjobb på en dag nej det är inte min grej. Trött så jag håller på att slockna. Godnatt

.

Kommentarer
Postat av: Carmen

åhh sicka fina grejer. jag har så mycket mer ljus o sånt än vad jag behöver men hade säkert ändå köpt massa.. lyktan var jätte fin

2008-04-23 @ 10:09:55
URL: http://carmenj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0