fisk

På väg till andreas mamma tog jag mig en fotorunda längs götakanal(tror jag det är...) Stod och tog kort på feskekörkan och rio rio(båten) och där satt två fiskare. Den ena roppar på mig att jag ska ta kort på hns fisk som han precis fångade. Vilket jag snällt gör stakars fisk men i allafall sedan frågade han om jag kom från metro. och jag förklarade att jag bara gjorde te för mig själv var på hn frågade om jag samlade på foton. Festliga människor finns det i allafall. Och om sanningen ska fram börjar jag cka att dte är härligt att folk bara hipp som happ kan börja prata med än.

Här har ni i allafall fisken och fiskarens hand

image38

Ingen mäster bild direkt men nu fick isken i allafall vara med här

.

Kommentarer
Postat av: Carmen

sammla på foton lät underbart, härligt!

2008-04-27 @ 23:27:35
URL: http://carmenj.blogg.se
Postat av: Liza

Cool bild

2008-04-28 @ 15:48:26
URL: http://lajzas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0