godnatt

nu drar jag mi kos till sängkammaren i morgon börjar jag 7 så det bilr upp och hoppa vid 6 tack och lov har jag nära till jobbet iallafall. bara tio minuter med bussen. Och tack oc lov ska jag träffa anna imellan jobben f slappna av lite slippa tänka på hästarna som definitivt kommer göra mig galen jag hoppas vi får en häst som inte är rädd för stillstående traktorer och en häst som intär galen i nya blad och knoppar. Finns det sådana hästar? Andledningen till min häst fobi är btw för att j blev biten av en häst i magen när jag var liten jag stod snällt och fint och klappade en häst på ett zoo i ungern och den vände sg om och bet mig, nej hästar är intmina favorit djur, väldigt vackra måste jag förstås erskänna att dom är. Skulle vilja fota dom men det vore lite jobbigt att ha med sg kameran jag har andra saker att hålla reda på.

So long

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0