satc

image26Oki lite mycket dator aktivitet i dag för mitt bästa men jag ha haft tråkigt. dagens prestation vr att gå en promenad med baby och hämta vårat modem äntligen eget internet har tjuvat lite innan. Nu är dte ialfall kväll och bra pogram på tven. ex and the city oki jag har boxen men det är en annan sak när det går på tv. Har gort råsa smothis(massa frusna hallon och lätt vanilj yougurt och så är dte bara att mixa ihop).

i morgon är dte dags för jobb men jag är peppad det ska bli kul att träffa barnen igen. Och pengarna är välkomna må jag säga.


Kommentarer
Postat av: Sanna

ja älskaaar sex and the city haha , längtar tills filmen kommer :D

2008-04-23 @ 00:28:12
URL: http://sannajelena.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0