sjuksköterska/ekonom

Missade hlt att det var outsiderts i dagockså, i dag om BVS en förvrängd bld av sig själv. Det var även om andra tvångssymdrom som socialfobi. Sjukt intresannt de här endå.  Det är det intresset om få mig att vilja jobba på psykavdelningar, fst jag så gått som bestämt mig för att bli ekonom. Shit jag står värkligen i valet och kvalet

sjuksköterska:
+intresset för sjukdomar
+möjligheten att kuna ändra sin arbatssitvation otroligt mycket
-lönen
-slitsamt för psyket
-slitsamt för kroppen
-dåliga arbetstider

ekonom:
+intresset för matte
+lönen
+bra arbetstider
-stillasittande och aningen enformigt

Nej det hndlar någ mst om intresse och lön jag och kan intebestämma mig.
tips?

.

Kommentarer
Postat av: Andreas

Chefsekonom på något glassigt företag! Så jag slipper jobba :)

2008-04-29 @ 15:39:44
Postat av: Valentina

Välj SJUKSKÖNTERSKA! Går omårdnadslinjen själv och vi behöver folk inom vården i framtiden!!

kram

2008-05-02 @ 17:58:08
URL: http://vallen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0