"sol i sinne brun inne"

- ett kärt sunnesommar citat.

image28

        

I dag har varit en helt fantastisk dag, Underbart väder och tillbringat tid med sofie på stan. Känns skönt att vara tillbaka i lilla säkra Göteborg. Inhandlade ett par tygskor sparade 200 spänn på att inte köpa keds jag kommer nog aldrig fölrstå märken när det finns så myckt billigare alternativ som dessutom inte kan vara sämmre kvallite på för mina förra var keds och dom gick söner på nolltid.

Sedan tog jag mig en fotorunda i den mycket lilla park här utepå förortsön Hisingen. Och jag bara älskar min kamera. Såg en fjäril en hummla och en getting fick bara med gettingen ochdet blev intett särskillt bra kort men anyway jag fick med han, lillabilden i mitten..

.

Kommentarer
Postat av: Mia

Härliga bilder :)

2008-04-19 @ 14:08:32
URL: http://mialindberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0