tuppen

vaknade med tuppen(fågeln i väggen) i dag igenden har i daggjort ett hål i väggen kul! Jag är helt klart en djurvän men fy fan vad jag vill ha bort den dä i från. men antisimex skulle komma i dag eller på fredag jag hoppas på i dag för på fredag kan den fan ha hackat sig in.

på planeringen i dag är att vi skabyta förråd får se om allt får plats för de här ska tydligen vara mindre. pusst så v ska försöka prutamed värden. Sedan är min plan att gå jut och fota och bekanta mig med omgivninge men jag vet inte om det kommer gå så bra tycker dte e lite jobbigt att gå runt själv när man inte vet vart man ska gå. Men även det ska jag väl träna bort.

vädret är dessutom helt underbart i dag precis som det var i går.

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0