Ursäkta!

hem kommen från stan har fikat med Lisa hon är så lovley vi var på kosmos najs ställe. har tränat också min vanliga runda runt dammen. Me back till stan fy fan jag håller på att bli gammal och bitter. Så fort man börjat störa sig på folk är det omöjligt att sluta. Och efter att ha varit i usa där folk säger ursäkte eller snarare excuse me jämt och tillochmed för mycket är det otroligt störande med människor som på sitt "smidiga" sätt "smyger" förbi än. så man håller på att trilla ut i gatn. Jag vet attjag inte är smidigheten själv men ettlitet ursäkta skulle göra det så mycket lättare. AAAAH jag känner mig så bitter, men lönehelg är inget jag ger mig på igen på ett tag.

Kommentarer
Postat av: Sara

Tack för kommentaren först å främst! :)

Håller me dig om att när man väl börjat störa sig på folk så går det inte å sluta! Helt sjukt faktiskt...

2008-04-26 @ 23:11:26
URL: http://thecatprincess.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0