Valborg


Vlborg var en gng i tiden min absoluta favorit "högtid" . Jag förväntade mig inte mycket avden alla verkligen alla var i vasaparken eller slottskogen o jg hade miljoner med vänner kändes det som i allafall, Och det gjorde mig glad. Å år är allt annorlunda Jag ser inte framimot kvällen men förväntar mig endå någotsätt för mycket av den. Alla sammlas inte längre på samma ställen vi är för stora för ådant, vilket på sätt och vis är e lättnad men samtidigt minns jag den tiden med ett leende på läpparna. Och jag har inte längre miljoner vänner. Jag har några tajta Men intänns alla dom kommer jag räffa, För nu har folk jobb ch lägenhet och egna liv.

nåja planen i dag är i allafall att åka och jobba sedan ska jag hem klippa andreas kanske jag hoppas att jag hiner ta en promenad. Sedan ska jag träffa frida och kollapå cortegen För att sedan dra mig hem. Där andreas vänner ska ha förfäst seda blir dte nog trädgårn. Där jag aldrig har varit vilket värkarförvåna världen och även mig.

solong
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0