3 jan

i dag h jag jobbat, försökt gå till kinesiskaambasaden som desvärre var stängd. men karln min går dit i morgn han e snäll han.  sedan har jag gått på tan inhandlades en bh, fem legings alla stumpbyxor och ett par benvermare behövde hota upp på den fronten eftersom jag slängt alla som det var hål i vlket var nästan alla.

När jag kom hem väntade ett paket på mig en permie från geografics eller vad fan tidningen heter som jag tdligen råkat beställa, jag betalade förmodligen fel faktura så nu få jag ? nummer av en dinusariustining strange.  Knivar var premien dom verkade braså dte kanske va värt det. vad det nu kosta, bra koll Carita.

Sedan har jag städat/pakat nu orkar jag inte mer.

i morgon hoppas jag påbowling med jobbet hade varit nice seda ska jag och jenny på bio :D

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0