trötter

Efter 9,5 timmar på jobbet är man rätt sliten, Ska bli underbart när dom fyra kommande veckorna är över Och vi åker iväg på Jordenrunt resan. Just nu känns dte lite mycket, 46 timmar jobb i veckan plus flytt till helgen. Men jag har bestämt mig för att kämpa oc jobbet är i allafall trevligt men tungt just nu tyvärr.

Måte nämna något om Victoria secret i går Jag tycker om det kan inte hjälpa det dom gör snygga underkläder. Festligt med spice girls jag är ett fan och kommer vara rästen av mitt liv pga min barndom, Victoria is the shit, Men hon måste lägga på sig litte kött på benen Det har gått för långt.  Och vad Heidis pojkvän hade där och göra det förstår jag inte. Informerade jg trode dessutom att han var basketproffs snaka om att jag blev förvånad över att han skulle vara med och sjunga. ^^

image21

Hittade inga bilder  på mina favorit outfits...

.

Kommentarer
Postat av: Andreas

Du är söt när du sover :)

2008-01-09 @ 22:24:45
Postat av: Sofia

Hej älskade Carita!!!
Skall du flytta? Åka jorden runt? Underbart =)=) Jag längtar hem till Sverige. När åker du jorden runt? Jag tänkte komma till gbg i feb nån gång. Hinner jag se dig? Hinner jag träffa dig? Hur länge skall ni vara borta????? PUSS

2008-01-13 @ 10:57:19
URL: http://stunderimoskva.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0